6.9.06

Sen dúbida é unha persoa fascinante. Nunca pensei que dixese isto dalguén adicado á envelenar a vida da xente, como fan a meirande parte dos da súa especie. El gústame. A forma que ten de falar coa xente, de repasar as caras dos xornalistas antes dunha rolda de prensa. A forma directa e natural de falar.
Sen dúbida estou fascinada con el. A meirande parte do seu partido ao longo do país cáeme máis ben mal. E ademais é unha alcaldía que, en teoría, nin me vai nin me ven. Pero gústame, gústame o seu xeito de facer as cousas, como saúda á xente pola rúa, como sorrí rodeado de alcaldes veciños que lle ceden a el a palabra. Si, o meu alcalde favorito, ou diso non se pode ter?

9 comentários:

Caufield disse...

a min tamén ME ENCANTA!
(aínda que Corina tamén está gañando puntos...)
xDDDDDDDDD
(e que conste que é porque Paco Vázquez marchou...)
xD

Anónimo disse...

Eu, sentíndoo moito, case que me quedo co meu señor Muíña. E máis agora que se lle dá por celebrar fin de semana si e fin de semana tamén "feiras temáticas ou monográficas". Menuda iniciativa para levantar o concello!! A Feira Franca de Pontevedra nin de lonxe nos chega aos de Friol!! ;) Bikazos!!

Anónimo disse...

A mín tamén me gusta pero sigo amando a Orozco, aínda que Bugallo estea xa ocupando un cachiño do meu corazón. Por certo, señorita, apoiarei a esa zona do mundo no caso de que decidan iniciar accións legais contra a TVG, de aquí en diante A Galega, pola falta de consideración cara ao Morrazo e arredores na súa campaña de presentación da nova imaxe corportativa, nada máis e nada menos que Mira e verás Sementando a confusión dende unha tele pública, que vergoña!!!!!

Anónimo disse...

MIRA E MIRARÁS XA!

Caufield disse...

aquí hai que aguantar a xente que se vai de simpática....
cagoental
esquecinme de dicir que certos concelleiros merecen posto neste ranking
xDDDDDDDDDDD

oko disse...

que é tan fuerte???
caufield, paco é insustituible no meu corazón. o de lores é un rollo distinto, xa sabes.
frioleiro, o do seu pueblo non ten nome...
xirarei, bugallo nos pone, pero apoio a caufield no dos concelleiros, e onde estea néstor que se quite o resto xD
o da galega, beno, terei que facer unha chamadiña a suso aí a san marcos, e que mo explique... a min, eses desprecios aos ollos do morrazo non, eh???
nota: canto máis coñezoa algunha xente, máis me gustan os porcos... (vai polo da xente que se cre simpática, caufield)

Anónimo disse...

Ei, que eu en contra dos porcos non teño nada eh! A admiración por certos concelleiros se é de tipo "Centro Quérote" non vale, porque é vicioooooo

amarante disse...

Gustarache máis o novo alcalde de Betanzos...xa verás, xa...

oko disse...

jajajajaj, xa sei por onde van os tiros amarante!!! a ver que pasa...
(rubén cela mola, xirarei!!!)