6.5.10

pequenas cousas/vitorias cotiás que me fan un chisco máis feliz

(inspirada nel)

  • facer coma que abril non rematou
  • comezar o último libro da reserva en galego que me quedaba. e desfrutalo tanto
  • espertar sorrindo
  • a caloriña da primavera
  • as mañás que non hai tráfico e consigo un asento no autobús, alomenos dous minutos antes de chegar ao traballo
  • islandia e mongolia
  • facer plans e plan e plans aínda que despois non os cumpla
  • quedar con vellos amigos. que os anos de distancia non muden nada do que había antes
  • pensar en voltar a casa
  • falar con x polo teléfono, mesmo se x non di nada polo teléfono
  • recibir novas sobre futuras visitantes
  • facer sorrir a quen me rodea
  • escribir cancións en pizarras alleas
  • falar con papá e mamá os domingos
  • que me rodee xente que me fai sentir ben, que dicía un bo amigo
  • lembrar. que me lembren

e, tamén, claro, illa pedra

Sem comentários: